Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych (FOGR) to system wspomagający realizację obowiązku obsługi finansowo-księgowej opłat związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolniczej. System adresowany jest do urzędów marszałkowskich lub jednostek, którym powierzono obsługę finansowo-księgową opłat związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolniczej.

Korzyści dla klienta:

  • ewidencja opłat i prowadzenie kartotek płatników;
  • obsługa rachunku redystrybucyjnego w oparciu o zasady księgowości, modyfikowalny plan kont oraz schematy dekretowania poszczególnych operacji księgowych;
  • obsługa windykacji należności;
  • automatyczne księgowanie wyciągu bankowego i generowanie elektronicznych przelewów, we współpracy z dowolną aplikacją bankową;
  • automatyczne generowanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z i RRW-12;
  • zarządzanie i ochrona danych osobowych;
  • wygodna i bezpieczna eksploatacja:
  • zarządzanie prawami dostępowymi i kontami użytkowników;
  • integracja z autoryzacją domenową, eliminując konieczność podwójnego logowania się użytkownika;
  • rejestrowanie wszystkich zdarzeń wykonanych na bazie danych.

Więcej informacji:

Grzegorz Stanisławiak
+48 661 426 683
stanislawiak@atmoterm.pl

FreshMail.pl