Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych (FOGR) to system wspomagający realizację obowiązku obsługi finansowo-księgowej opłat związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolniczej. FOGR adresowany jest do urzędów marszałkowskich lub jednostek, którym powierzono obsługę finansowo-księgową opłat związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolniczej.
Zalety Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych
- ewidencja opłat związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolniczej i prowadzenie kartotek płatników;
- obsługa rachunku redystrybucyjnego w oparciu o zasady księgowości, modyfikowalny plan kont oraz schematy dekretowania poszczególnych operacji księgowych;
- obsługa windykacji należności;
- automatyczne księgowanie wyciągu bankowego i generowanie elektronicznych przelewów, we współpracy z dowolną aplikacją bankową;
- automatyczne generowanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z i RRW-12;
- zarządzanie i ochrona danych osobowych;
- wygodna i bezpieczna eksploatacja:
- zarządzanie prawami dostępowymi i kontami użytkowników;
- integracja z autoryzacją domenową, eliminując konieczność podwójnego logowania się użytkownika;
- rejestrowanie wszystkich zdarzeń wykonanych na bazie danych.
Więcej informacji:
Grzegorz Stanisławiak
+48 661 426 683
stanislawiak@atmoterm.pl