Zarządzanie Danymi z Inwentaryzacji (ZDI) to system wspomagający przeprowadzenie inwentaryzacji oraz usprawniający obsługę powstałej w jej wyniku bazy systemów grzewczych, czyli tzw. bazy źródeł niskiej emisji.

Korzyści dla klienta:

  • łatwe i intuicyjne zarządzanie bazą systemów grzewczych (bazą źródeł niskiej emisji);
  • wysoka funkcjonalność oraz intuicyjna obsługa co czyni ją wyjątkowo przyjazną w codziennym użytkowaniu;
  • wizualizacja rozmieszczenia systemów grzewczych na interaktywnej mapie;
  • automatyczne wyliczanie emisji oraz szybkie raportowanie danych;
  • wydajna praca na dużej ilości danych;
  • podstawa do analiz i planowania zadań czy inwestycji;
  • podstawa do podejmowania działań zmniejszających niską emisję;
  • system dostępny przez przeglądarkę internetową, umożliwiający pracę wielu użytkownikom w tym samym czasie;
  • możliwość integracji z systemem Zarządzanie Wymianą Kotłów (ZWK) co skutkuje powstaniem systemu, który pozwala zarządzać danymi dotyczącymi niskiej emisji w sposób kompleksowy;
  • możliwość prezentacji informacji w systemie GIS i Miejskim Systemie Informacji Publicznej.

Więcej informacji:

Roman Grzebiela
+48 77 441 02 21
grzebiela@atmoterm.pl

Urszula Chmura
+48 661 426 664
chmura@atmoterm.pl

FreshMail.pl