facebook pixel

Zarządzanie Danymi z Inwentaryzacji (ZDI) to system służący do obsługi bazy inwentaryzacji źródeł niskiej emisji. Został on stworzony na podstawie wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu inwentaryzacji źródeł ogrzewania oraz opracowywania baz danych systemów grzewczych w miastach i gminach całej Polski. Największą korzyścią płynącą z umieszczenia danych z inwentaryzacji pieców w systemie jest możliwość ich szybkiego raportowania oraz wizualizacji rozmieszczenia kotłów na interaktywnej mapie. Dzięki naszemu rozwiązaniu w kilkanaście sekund dowiecie się Państwo ile bezklasowych pieców jest w mieście/gminie, z łatwością zaplanujecie działania związane z przestrzeganiem uchwały antysmogowej oraz określicie niezbędne środki na likwidację niskiej emisji. Łącząc Zarządzanie Danymi z Inwentaryzacji z narzędziem Zarządzanie Wymianą Kotłów otrzymacie Państwo kompletny system do obsługi zagadnień dotyczących niskiej emisji.

Zalety Zarządzania Danymi z Inwentaryzacji

  • łatwe i intuicyjne zarządzanie bazą danych źródeł ogrzewania;
  • szybkie raportowanie danych o systemach grzewczych;
  • wizualizacja rozmieszczenia pieców na interaktywnej mapie;
  • automatyczne wyliczanie emisji z inwentaryzacji systemów grzewczych;
  • wydajna praca na dużej ilości danych źródeł ogrzewania;
  • podstawa do analiz i planowania zadań, inwestycji i budżetu;
  • system dostępny przez przeglądarkę internetową, umożliwiający pracę wielu użytkownikom w tym samym czasie;
  • udostępnianie w formie e-usługi lub licencji;
  • możliwość integracji z narzędziem Zarządzanie Wymianą Kotłów, co skutkuje powstaniem systemu, który pozwala zarządzać danymi dotyczącymi niskiej emisji w sposób kompleksowy.

Zobacz również:

Przeczytaj także:

Więcej informacji:

Roman Grzebiela
+48 539 906 117
grzebiela@atmoterm.pl

Krzysztof Hołownia
+48 604 939 413
holownia@atmoterm.pl