Zarządzanie Wymianą Kotłów to aplikacja przeznaczona do obsługi:

  • bazy inwentaryzacji źródeł niskiej emisji wraz z wizualizacją danych na mapie;
  • wymian źródeł ogrzewania (programy miejskie i gminne, środki zewnętrze);
  • programu Czyste Powietrze;
  • kontroli prowadzonych przez staż miejską czy pracowników gminy.

Zarządzanie Wymianą Kotłów to aplikacja stworzona na podstawie wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu inwentaryzacji źródeł niskiej emisji oraz opracowywania baz danych w miastach i gminach całej Polski. Największą korzyścią płynącą z umieszczenia danych z inwentaryzacji źródeł ogrzewania w aplikacji Zarządzanie Wymianą Kotłów jest możliwość ich szybkiego raportowania, a także wizualizacji rozmieszczenia pieców na interaktywnej mapie. Dzięki aplikacji Zarządzanie Wymianą Kotłów w kilkanaście sekund można dowiedzieć się ile bezklasowych pieców jest w mieście lub gminie, z łatwością zaplanować działania związane z przestrzeganiem uchwały antysmogowej, a także określić niezbędne środki na likwidację niskiej emisji. Intuicyjna obsługa, możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników, automatyczne przenoszenie danych o źródłach ogrzewania między formularzami usprawniają pracę w urzędzie.

Zalety aplikacji Zarządzanie Wymianą Kotłów

  • łatwe oraz intuicyjne zarządzanie bazą danych o źródłach ogrzewania;
  • automatyczne wyliczanie emisji ze źródeł ogrzewania oraz efektu ekologicznego dla gminy;
  • podstawa do analiz i planowania zadań, inwestycji oraz budżetu;
  • obsługa kontroli prowadzonych przez straż miejską (spalanie odpadów, uchwała antysmogowa itp.);
  • integracja dużej ilości danych o źródłach ogrzewania w jednym miejscu;
  • wizualizacja danych o źródłach niskiej emisji (typów ogrzewania, przeprowadzonych kontroli itp.) na interaktywnej mapie;
  • dostęp przez przeglądarkę internetową umożliwia pracę na aplikacji Zarządzanie Wymianą Kotłów wielu użytkownikom w tym samym czasie;
  • spełnianie przez aplikację Zarządzanie Wymianą Kotłów wymogów z zakresu ochrony danych osobowych;
  • udostępnianie aplikacji Zarządzanie Wymianą Kotłów w formie e-usługi czy licencji.

 

Zarządzanie Wymianą Kotłów w formie e-usługi można również zamówić lub przetestować za darmo na platformie ekostrateg.com, po uprzednim zarejestrowaniu się.

 

Zobacz również:

 

Więcej informacji:

Wojciech Wahlig: +48 728 854 796
Bogusław Śmiechowicz: +48 661 426 675

E-mail: sprzedaz@atmoterm.pl

 

Przeczytaj także: