facebook piksel profilu firmy atmoterm

Zarządzanie Wymianą Kotłów to system przeznaczony do obsługi:

  • wymian źródeł ogrzewania (programy miejskie i gminne, środki zewnętrze);
  • programów Stop Smog i Czyste Powietrze;
  • dotacji odnawialnych źródeł energii (OZE), takich jak fotowoltaika czy pompa ciepła;
  • kontroli prowadzonych przez staż miejską lub pracowników gminy.

Na bazie wieloletniej współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego stworzyliśmy narzędzie, które idealnie wpisuje się w potrzeby aktywnych samorządów. Intuicyjna obsługa, możliwość jednoczesnej pracy wielu użytkowników, automatyczne przenoszenie danych między formularzami wraz z możliwością drukowania gotowych umów i poleceń przelewów pozwalają na znaczne przyśpieszenie oraz uproszczenie procesu obsługi dofinansowań. Dokładając do tego zestaw dedykowanych raportów i moduł mapowy otrzymaliśmy nie tylko znakomite narzędzie do codziennej pracy, ale również do efektywnej sprawozdawczości oraz planowania działań dotyczących niskiej emisji. Zarządzanie Wymianą Kotłów udostępniamy w formie e-usługi, jak i licencji bezterminowej.

Zalety Zarządzania Wymianą Kotłów

  • obsługa dowolnych programów dotacyjnych, w tym dotyczących systemów grzewczych, OZE czy Stop Smog;
  • obsługa kontroli prowadzonych przez straż miejską (spalanie odpadów, uchwała antysmogowa itp.);
  • integracja dużej ilości danych w jednym miejscu, z możliwością krzyżowego raportowania;
  • automatyczne generowanie umów, protokołów i poleceń przelewów na podstawie raz wprowadzonych danych;
  • automatyczne wyliczenie emisji oraz efektu ekologicznego dla pojedynczej inwestycji, jak i dla większych jednostek (ulica, obręb, miasto itp.);
  • wizualizacja danych (zlikwidowanych pieców, przeprowadzonych kontroli itp.) na interaktywnej mapie;
  • łatwe i szybkie raportowanie danych znajdujących się w bazie inwentaryzacji źródeł ogrzewania, np. raport ilości zlikwidowanych pieców w skali roku lub ilości wydatkowanych środków w podziale na działania oraz programy;
  • dostęp przez przeglądarkę internetową umożliwia pracę na narzędziu Zarządzanie Wymianą Kotłów wielu użytkownikom w tym samym czasie;
  • udostępnianie systemu Zarządzanie Wymianą Kotłów w formie e-usługi czy licencji;
  • spełnianie przez Zarządzanie Wymianą Kotłów wymogów dotyczących ochrony danych osobowych;
  • możliwość integracji systemu Zarządzanie Wymianą Kotłów z narzędziem Zarządzanie Danymi Inwentaryzacji, co pozwoli obsługiwać w sposób kompleksowy zagadnienia dotyczące niskiej emisji.

 

Zarządzanie Wymianą Kotłów w formie e-usługi można także zamówić lub przetestować za darmo na platformie ekostrateg.com, po uprzednim zarejestrowaniu się.

 

Zobacz również:

 

Przeczytaj także: Czy walka ze smogiem ma sens?

 

Więcej informacji:

Marek Kuczer
+48 728 965 234
kuczer@atmoterm.pl

Waldemar Mazur
+48 604 939 413
mazur@atmoterm.pl