facebook piksel profilu firmy atmoterm

Zastanawiasz się, jak wygląda praca w Atmoterm?

Zobacz, jak wygląda dzień z życia w Atmoterm SA i poczuj atmosferę panującą w naszej firmie!

Opinie naszych pracowników

Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią wspólnego sukcesu!

Oferty pracy

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Analityk / Analityczka procesów biznesowych

Miejsce pracy: Opole

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • wsparcie w zbieraniu potrzeb Klienta i analiza pozyskanych danych środowiskowych;
  • opisywanie założeń i wymagań do rozwiązań IT w dokumentacji analitycznej;
  • współpraca z zespołem IT podczas tworzenia systemów dla Klienta;
  • wykonywanie testów systemów IT;
  • wdrażanie systemów IT u Klienta i szkolenia dla użytkowników;
  • wsparcie procesów sprzedażowych.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z wykształceniem wyższym w kierunku ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewnym;
  • ze znajomością zagadnień z zakresu analizy procesów biznesowych oraz tworzenia modeli z wykorzystaniem notacji BPMN i/lub UML;
  • z wysokimi umiejętnościami analitycznymi oraz pracy na zbiorach danych;
  • komunikatywne, otwarte i z umiejętnością budowania relacji;
  • krytycznie myślące i nastawione na poszukiwanie rozwiązań;
  • nastawione na rozwój i otwarte na dynamiczne zmiany.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: Analityk procesów biznesowych – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 606 548 675.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Konsultant / Konsultantka ds. ochrony środowiska

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • opracowywanie dokumentacji środowiskowych, w tym głównie pozwoleń zintegrowanych i sektorowych oraz ocen oddziaływania na środowisko (kart informacyjnych przedsięwzięcia, raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko);
  • zbieranie i przetwarzanie danych wejściowych do opracowywanych dokumentacji;
  • prowadzenie uzgodnień realizacyjnych i administracyjnych dotyczących realizowanych prac dla Klienta;
  • doradztwo i utrzymywanie współpracy z Klientem w zakresie realizowanych prac;
  • utrzymywanie długofalowych relacji oraz współpracy z Klientem;
  • docelowo – kierowanie zespołem oraz projektami związanymi z pozwoleniami zintegrowanymi.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z 2-3-letnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku;
  • ze znajomością oprogramowania do obliczeń w zakresie powietrza i hałasu oraz planowania przestrzennego, np. OPERAT FB, EK100, HPZ, QGIS lub inne;
  • z wykształceniem wyższym w kierunku ochrony środowiska, inżynierii środowiska czy pokrewnych;
  • kreatywne oraz o zdolnościach analitycznych;
  • komunikatywne, otwarte na dialog, umiejętnie budujące długofalowe relacje z zespołem i Klientem;
  • samodzielne, z umiejętnością podejmowania decyzji, zdeterminowane, o pozytywnym podejściu do wyzwań;
  • proaktywne oraz nastawione na rozwój;
  • posiadające prawo jazdy.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w kierowaniu projektami, a także pracami zespołowymi oraz dla Klienta.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży IT i ochrony środowiska;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: KOŚ – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 606 548 675.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. ochrony środowiska

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z wykształceniem wyższym w kierunku ochrona środowiska, zarządzanie środowiskowe, inżynieria środowiska, gospodarka odpadami, chemia, odnawialne źródła energii, gospodarka miejska lub w kierunkach pokrewnych;
  • otwarte i zmotywowane do rozwoju wiedzy i umiejętności;
  • lubiące pracę w zespole i budowanie długofalowych relacji z drugim człowiekiem;
  • sprawnie poruszające się w środowisku MS Office, w tym MS Teams;
  • posiadające prawo jazdy.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości lub dokumentacji z zakresu ochrony środowiska.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży IT i ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: MSOŚ – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 606 548 675.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Skontaktuj się z nami!

Telefon: +48 77 441 15 52
E-mail: rekrutacja@atmoterm.pl