facebook pixel

 

Zastanawiasz się jak wygląda praca w Atmoterm?

Zobacz jak wygląda dzień z życia w Atmoterm SA i poczuj atmosferę panującą w naszej firmie!

Opinie naszych pracowników

Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią wspólnego sukcesu!

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Analityk / Analityczka procesów środowiskowych

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • wsparcie w zbieraniu potrzeb Klienta i analiza pozyskanych danych środowiskowych;
  • opisywanie w dokumentacji analitycznej założeń i wymagań do rozwiązań IT;
  • współpraca z zespołem IT podczas tworzenia systemów dla Klienta;
  • wykonywanie testów systemów IT;
  • wdrażanie systemów IT u Klienta i szkolenia dla użytkowników;
  • wsparcie procesów sprzedażowych.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z wykształceniem wyższym w kierunku ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewnym;
  • ze znajomością zagadnień z zakresu analizy procesów biznesowych, tworzenia modeli z wykorzystaniem notacji BPMN i/lub UML;
  • posiadające wysokie umiejętności analityczne oraz pracy na zbiorach danych;
  • komunikatywne, otwarte i z umiejętnością budowania relacji;
  • z krytycznym myśleniem i nastawieniem na poszukiwanie rozwiązań;
  • nastawione na rozwój i otwarte na dynamiczne zmiany.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: APS – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Junior JAVA developer / developerka

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • projektowanie i implementacja oprogramowania w JAVA oraz technologiach powiązanych;
  • integrowanie systemów informatycznych;
  • tworzenie, utrzymywanie i rozwijanie systemów informatycznych w procesach biznesowych branży ochrony środowiska;
  • bieżąca współpraca z zespołem analityków, testerów i kierowników projektów.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z doświadczeniem juniorskim w programowaniu z wykorzystaniem języka JAVA oraz JSE i/lub JEE;
  • z doświadczeniem juniorskim w pracy z Spring, JPA lub Hibernate, REST;
  • ze znajomością relacyjnych baz danych, środowiska MySQL, MS SQL Server;
  • znające język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej projektu;
  • zaangażowane, komunikatywne i odpowiedzialne;
  • zorientowane na rozwijanie wiedzy i umiejętności.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość Apache Wicket, Angular, Apache Maven, jQuery, Java Script, Bootstrap, Swagger, JUnit;
  • znajomość architektury mikroserwisów, środowiska Docker, Jenkins;
  • znajomość programowania na serwer aplikacji WildFly lub Tomcat.

Oferujemy:

  • pracę w firmie będącej liderem IT w ochronie środowiska;
  • możliwość udziału w krajowych oraz międzynarodowych projektach (tworzymy i rozwijamy produkty, które są naszymi autorskimi rozwiązaniami);
  • możliwość pracy zdalnej i elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • wsparcie w pierwszych miesiącach zatrudnienia;
  • możliwość korzystania z kursów internetowych;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i
    karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe
    z atrakcjami;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: Junior JAVA – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Mid JAVA developer / developerka

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • projektowanie i implementacja oprogramowania w JAVA oraz technologiach powiązanych;
  • integrowanie systemów informatycznych;
  • tworzenie, utrzymywanie i rozwijanie systemów informatycznych w procesach biznesowych branży ochrony środowiska;
  • bieżąca współpraca z zespołem analityków, testerów i kierowników projektów.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z doświadczeniem w programowaniu z wykorzystaniem języka JAVA oraz JSE i/lub JEE;
  • z doświadczeniem w pracy z Spring, JPA lub Hibernate, REST, Swagger, JUnit;
  • ze znajomością relacyjnych baz danych, środowiska MySQL, MS SQL Server;
  • znające język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej projektu;
  • zaangażowane, komunikatywne i odpowiedzialne;
  • zorientowane na rozwijanie wiedzy i umiejętności.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość Apache Wicket, Angular, Apache Maven, jQuery, Java Script, Bootstrap;
  • znajomość architektury mikroserwisów, środowiska Docker, Jenkins;
  • znajomość programowania na serwer aplikacji WildFly lub Tomcat.

Oferujemy:

  • pracę w firmie będącej liderem IT w ochronie środowiska;
  • możliwość udziału w krajowych oraz międzynarodowych projektach (tworzymy i rozwijamy produkty, które są naszymi autorskimi rozwiązaniami);
  • możliwość pracy zdalnej i elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • wsparcie w pierwszych miesiącach zatrudnienia;
  • możliwość korzystania z kursów internetowych;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i
    karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe
    z atrakcjami;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: JAVA – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. ochrony środowiska

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z wykształceniem w kierunku: ochrona środowiska, zarządzanie środowiskowe, inżynieria środowiska, gospodarka odpadami, chemia, odnawialne źródła energii, lub pokrewnym;
  • otwarte, komunikatywne i potrafiące budować długofalowe relacje;
  • zorientowane na stały rozwój wiedzy i umiejętności;
  • lubiące pracę w zespole;
  • ze znajomością MS Office;
  • posiadające prawo jazdy.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości lub dokumentacji z zakresu ochrony środowiska.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość pracy zdalnej – obecnie pracujemy w systemie hybrydowym;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: SdOS – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, świadectwa pracy, ewidencji czasu pracy itp.);
  • sporządzanie list płac (w tym również rozliczanie umów cywilno-prawnych);
  • sporządzanie deklaracji PIT, przygotowywanie i wysyłanie dokumentacji ZUS;
  • przygotowywanie dokumentacji do projektów Unii Europejskiej w części dotyczącej wynagrodzeń;
  • prowadzenie dokumentacji PPE, pakietu zdrowotnego oraz Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • prowadzenie dokumentacji formalnej spółki (przygotowywanie uchwał Zarządu, przygotowywanie walnych zgromadzeń, prowadzenie elektronicznego rejestru dokumentacji itp.).

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • posiadające praktyczną wiedzę w zakresie prawa pracy, przepisów podatkowych dotyczących wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, zasiłków chorobowych i macierzyńskich;
  • z praktyczną umiejętnością obsługi systemu Symfonia Kadry i Płace oraz programu Płatnik;
  • samodzielne, z proaktywnym podejściem do zadań;
  • kreatywne, otwarte na zmiany oraz stałe rozwijanie wiedzy i umiejętności;
  • komunikatywne i lubiące pracę w zespole.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia – pracujemy zespołowo;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: SdKP – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. ochrony środowiska w zakresie EU ETS

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • przygotowywanie opracowań i dokumentacji z zakresu systemu handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (EU ETS);
  • prowadzenie z Klientami uzgodnień dotyczących danych wejściowych do opracowywanych dokumentacji;
  • prowadzenie uzgodnień administracyjnych w zakresie wykonywanych dokumentacji;
  • zarządzanie i nadzór nad danymi Klientów;
  • sporządzanie wniosków o wydanie czy zmianę zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych oraz dokumentacji dotyczących przydziału uprawnień do emisji;
  • przeprowadzanie audytów instalacji pod kątem spełniania wymogów prawnych z zakresu EU ETS;
  • obsługa outsourcingowa klientów.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z doświadczeniem w opracowywaniu dokumentacji dotyczących systemu handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych;
  • z wykształceniem w kierunku ochrony środowiska, energetyki lub pokrewnym;
  • z umiejętnością logicznej analizy danych;
  • posiadające prawo jazdy kat. B i gotowe do wyjazdów służbowych (90% praca w biurze, 10% delegacje);
  • z łatwością w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowych relacji z Klientami;
  • zaangażowane, z chęcią rozwoju i elastycznym podejściem do dynamicznych zmian.

Dodatkowym atutem będzie:

  • praktyczna znajomość zagadnień ochrony środowiska;
  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie pozwoleń i audytów środowiskowych;
  • doświadczenie w sporządzaniu audytów energetycznych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie mentora nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość pracy zdalnej – obecnie pracujemy w systemie hybrydowym;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: EU ETS – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Zapraszamy do współpracy na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży

Główne zadania na oferowanym stanowisku:

  • rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi Klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
  • analizowanie potrzeb Klienta i kompleksowe doradztwo;
  • identyfikowanie nowych szans rozwojowych na rynku;
  • tworzenie ofert handlowych, prezentacja oferty u Klienta oraz negocjowanie warunków handlowych;
  • współtworzenie z Klientem dedykowanych rozwiązań i profesjonalna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę;
  • raportowanie działań i efektów sprzedażowych;
  • docelowo koordynowanie działaniami sprzedażowymi.

Zapraszamy do współpracy osoby:

  • z umiejętnością łatwego budowania długofalowych relacji i nastawieniem na rozwój;
  • z przynajmniej pierwszym doświadczeniem w sprzedaży B2B;
  • posiadające prawo jazdy i gotowe do podróży służbowych;
  • z wykształceniem wyższym, np. związanym z ochroną środowiska lub technologiami IT;
  • odpowiedzialne, dobrze zorganizowane, otwarte na zmiany;
  • podejmujące inicjatywę i pozytywnie podchodzące do wyzwań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie we współpracy z administracją publiczną;
  • praktyczna znajomość zagadnień z ochrony środowiska i technologii IT.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z perspektywicznej branży ochrony środowiska;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty Multisport, możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość pracy zdalnej – obecnie pracujemy w systemie hybrydowym;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy;
  • dostęp do wiedzy grona specjalistów z różnych dziedzin – pracujemy zespołowo;
  • niezapomniane wyprawy w ciekawe zakątki Polski podczas wyjazdów integracyjnych oraz imprezy firmowe z atrakcjami;
  • dogodną lokalizację biura w centrum Opola;
  • firmowy parking samochodowy oraz rowerowy.

Nasza oferta skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: rekrutacja@atmoterm.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: AM ADM – imię i nazwisko.

Telefon kontaktowy: 77 441 15 52, +48 784 906 717, +48 784 906 737.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:

  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE”.
  • “Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji przez ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, na podstawie ww. rozporządzenia”.

Administratorem danych osobowych jest ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, 45-031 Opole, ul. Łangowskiego 4. Twoje dane osobowe:

  • są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie dobrowolnej zgody;
  • będą przetwarzane, aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierzesz udział, chyba, że wyrazisz zgodę na poczet przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że masz:

  • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
  • prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ww. rozporządzenia.

Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział.

Skontaktuj się z nami!

Telefon: +48 77 441 15 52
E-mail: rekrutacja@atmoterm.pl