Przejdź do treści
  • Brak sugerowanych wyników, ponieważ pole wyszukiwania jest puste.

Jak Skonfigurować Połączenie Aplikacji ZGO Z Systemem BDO

Konfiguracja połączenia aplikacji ZGO z systemem BDO

1. Połączenie aplikacji z BDO – główna konfiguracja
 
W aplikacji ZGO możesz połączyć system z BDO, wprowadzając dane autoryzacyjne:
 
- Client ID
- Client Secret
 
Klucze te generowane są w systemie BDO przez użytkownika i wklejane do ZGO w odpowiednie pola konfiguracyjne.
 
Po poprawnym połączeniu dane z BDO są automatycznie uzupełniane w KPO (karta przekazania odpadów) oraz KEO (ewidencja odpadów) dla wszystkich wykonanych operacji.
 
Rekomendacja: do głównej konfiguracji użyj kluczy API wygenerowanych dla użytkownika głównego w systemie BDO.
 
2. Indywidualne połączenia kont użytkowników z BDO
 
W aplikacji ZGO możesz przypisać indywidualne konta BDO do konkretnych użytkowników aplikacji.
 
Aby to zrobić:
 
  1. Wykonaj główną konfigurację BDO i pobierz MPD (miejsce prowadzenia działalności) w module podmiot.
  2. Zaktualizuj listę użytkowników – zostanie zaimportowana lista loginów z platformy Atmoterm360.
  3. Zaloguj się do systemu BDO jako użytkownik, którego chcesz połączyć z ZGO.
  4. W systemie BDO wybierz swój podmiot przejdź do Opcje - API - kliknij Nowa aplikacja”.

W formularzu dodawania aplikacji:

  1. W polu „Nazwa aplikacji” wpisz np. imię/nazwisko lub identyfikator użytkownika (dla porządku – nie jest wymagane).
  2. Wygeneruj klucze Client ID oraz Client Secret.

    Uwaga: system BDO wyświetla wszystkie wygenerowane klucze API wszystkim użytkownikom – warto je czytelnie podpisywać. 

  3. Skopiuj oba klucze i wklej je do aplikacji ZGO: 
  4. Wejdź w edycję wiersza użytkownika (kliknięcie LPM)
  5. Wklej klucze
  6. Zapisz zmiany

Od tej pory:

Wszystkie operacje użytkownika w aplikacji ZGO (np. wystawianie KPO, uzupełnianie KEO) będą rejestrowane w systemie BDO na jego indywidualnym koncie, zgodnie z przypisanym API.