Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią wspólnego sukcesu!
Otwarte rekrutacje
Specjalista ds. obsługi klienta
Główne zadania:
- bieżące wsparcie klientów w zakresie użytkowania systemów informatycznych firmy;
- analiza oraz obsługa zgłoszeń klientów w zakresie wsparcia technicznego oraz funkcjonalności systemów;
- prowadzenie procesu wdrożeń systemów u klientów;
- prowadzenie szkoleń dla klientów z obsługi oprogramowania;
- współpraca i wsparcie merytoryczne działu produktu i sprzedaży;
- dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość i umiejętność budowania relacji;
- krytyczne myślenie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
- umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- nastawienie na rozwój i otwartość na dynamiczne zmiany;
- dobra znajomość pakietu Office;
- doświadczenie w obsłudze klienta, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość systemów Atmoterm360 oraz SOZAT autorstwa Atmoterm;
- znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości lub dokumentacji z zakresu ochrony środowiska;
- wykształcenie w kierunku ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewnym;
- znajomość aplikacji HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Livespace, Confluence.
To oferujemy:
- umowę o pracę, w firmie z perspektywicznej branży IT w ochronie środowiska;
- wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
- możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia doświadczeń;
- możliwość rozwoju merytorycznego i współpracę z gronem specjalistów z różnych dziedzin;
- dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty MultiSport;
- możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
- możliwość uczestnictwa w Pracowniczym Programie Emerytalnym;
- możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy.
Aplikuj wysyłając swoje CV na adres: rekrutacja@atmoterm.pl
W tytule wiadomości wpisz: Obsługa klienta – Imię i Nazwisko.
Proces aplikowania
Analiza CV
Prześlij do nas swoje dokumenty rekrutacyjne, a my sprawdzimy dla Ciebie możliwość rozwoju w naszej firmie, nie tylko w zakresie naszych ofert pracy.
Pierwszy kontakt
Wzbudź nasze zainteresowanie, a zaprosimy Cię na wstępną rozmowę telefoniczną. Porozmawiamy krótko o Twoim doświadczeniu, przybliżymy Ci profil oferty i odpowiemy na Twoje pytania.
Spotkanie bezpośrednie
Poznajmy się! To idealna szansa na pierwszy kontakt z osobą z zespołu, do którego Cię zapraszamy. Możemy się spotkać w siedzibie naszej firmy bądź zdalnie*.
Decyzja
Czas na feedback dla Ciebie oraz finalne decyzje w Twoim procesie rekrutacyjnym. Informację zwrotną przekazujemy zawsze, niezależnie od wyniku naszej decyzji.
*w niektórych procesach po tym etapie możesz się dodatkowo sprawdzić w krótkim, przygotowanym przez nas zadaniu rekrutacyjnym, które jednocześnie zobrazuje Ci charakter proponowanych obowiązków.