Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią wspólnego sukcesu!

praca i rozwój w atmoterm

Otwarte rekrutacje

Specjalista ds. obsługi klienta
pełny etat, praca stacjonarna

Główne zadania:

  • bieżące wsparcie klientów w zakresie użytkowania systemów informatycznych firmy,
  • analiza oraz obsługa zgłoszeń klientów w zakresie wsparcia technicznego oraz funkcjonalności systemów,
  • prowadzenie procesu wdrożeń systemów u klientów,
  • prowadzenie szkoleń dla klientów z obsługi oprogramowania,
  • współpraca i wsparcie merytoryczne działu produktu i sprzedaży,
  • dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość i umiejętność budowania relacji;
  • krytyczne myślenie i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
  • umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • nastawienie na rozwój i otwartość na dynamiczne zmiany;
  • dobra znajomość pakietu Office;
  • doświadczenie w obsłudze klienta, prowadzeniu szkoleń i wdrożeń.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość systemów Atmoterm360 oraz SOZAT autorstwa Atmoterm;
  • znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości lub dokumentacji z zakresu ochrony środowiska;
  • wykształcenie w kierunku ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewnym;
  • znajomość aplikacji HubSpot, Pipedrive, Salesforce, Livespace, Confluence.

To oferujemy:

  • umowę o pracę, w firmie z perspektywicznej branży IT w ochronie środowiska;
  • wsparcie zespołu nie tylko w okresie wdrożenia;
  • możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia doświadczeń;
  • możliwość rozwoju merytorycznego i współpracę z gronem specjalistów z różnych dziedzin;
  • dodatki pozapłacowe: pakiet opieki medycznej, karty podarunkowe, dofinansowanie do wypoczynku i karty MultiSport;
  • możliwość uczestniczenia w ubezpieczeniu grupowym;
  • możliwość uczestnictwa w Pracowniczym Programie Emerytalnym;
  • możliwość skorzystania z elastycznych rozwiązań w naszym systemie pracy.

Aplikuj wysyłając swoje CV na adres: rekrutacja@atmoterm.pl

W tytule wiadomości wpisz: Obsługa klienta – Imię i Nazwisko.

Proces aplikowania

grafika symbolizująca analizę podania o pracę
Krok 1

Analiza CV

Prześlij do nas swoje dokumenty rekrutacyjne, a my sprawdzimy dla Ciebie możliwość rozwoju w naszej firmie, nie tylko w zakresie naszych ofert pracy.

grafika symbolizująca pierwszy kontakt w sprawie pracy
Krok 2

Pierwszy kontakt

Wzbudź nasze zainteresowanie, a zaprosimy Cię na wstępną rozmowę telefoniczną. Porozmawiamy krótko o Twoim doświadczeniu, przybliżymy Ci profil oferty i odpowiemy na Twoje pytania.

grafika symbolizująca spotkanie bezpośrednie w sprawie pracy
Krok 3

Spotkanie bezpośrednie

Poznajmy się! To idealna szansa na pierwszy kontakt z osobą z zespołu, do którego Cię zapraszamy. Możemy się spotkać w siedzibie naszej firmy bądź zdalnie*.

grafika symbolizująca podjęcie decyzji w sprawie pracy
Krok 4

Decyzja

Czas na feedback dla Ciebie oraz finalne decyzje w Twoim procesie rekrutacyjnym. Informację zwrotną przekazujemy zawsze, niezależnie od wyniku naszej decyzji.

*W niektórych procesach po tym etapie możesz się dodatkowo sprawdzić w krótkim, przygotowanym przez nas zadaniu rekrutacyjnym, które jednocześnie zobrazuje Ci charakter proponowanych obowiązków.