Dostarczamy wszystkim urzędom marszałkowskim w Polsce system do ewidencjonowania, weryfikacji oraz redystrybucji środków z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska – SOZAT. Wspieramy klientów administracji publicznej aplikacjami do zarządzania informacjami o jakości środowiska.
Zalety systemu SOZAT
Kompleksowa obsługa wszystkich rodzajów opłat za korzystanie ze środowiska w jednej bazie danych
Obsługa procesu księgowania i redystrybucji środków finansowych z zakresu ochrony środowiska
Zarządzanie obiegiem dziedzinowej dokumentacji z jednoczesną realizacją obowiązku informowania społeczeństwa o dokumentach związanych z ochroną środowiska w postaci kart informacyjnych
Raportowanie gromadzonych w bazie danych, a także generowanie szeregu sprawozdań merytorycznych i księgowych z zakresu ochrony środowiska
Ścisła współpraca z serwisem Ekopłatnik wraz z automatyzacją procesu wprowadzania danych z wykazów zawierających informacje o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat środowiskowych
Zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz bieżące wprowadzanie usprawnień – funkcjonalności systemu SOZAT podlegają weryfikacji w oparciu o prowadzony monitoring łącznie ponad 800 aktów prawnych
Integralność danych i zapewnienie wymaganego poziomu bezpieczeństwa
Możliwość zarządzania bezpieczeństwem danych, uprawnieniami użytkowników, a także ochroną danych osobowych
Świadczymy usługi wdrożeniowe, serwisowe oraz wsparcie techniczne i merytoryczne w pracy z systemem SOZAT dla 2500 użytkowników. Organizujemy dla naszych klientów szkolenia oraz dokonujemy okresowych przeglądów serwisowych.
Struktura powiązań elementów systemu SOZAT i serwisu Ekopłatnik
Więcej informacji:
Wojciech Wahlig: +48 728 854 796
Bogusław Śmiechowicz: +48 661 426 675
E-mail: sprzedaz@atmoterm.pl